Sauvon tori ry

Yhdistys perustettiin helmikuussa 2022.
Taustalla oli joukko aktiivisia kyläläisiä, jotka halusivat torille elämää ja tapahtumia Sauvoon.
Yhdistyksen kaikki jäsenet tekevät työtä vapaaehtoisvoimin. Yhdistyksemme ovet ovat aina avoinna myös uusille aktiivisille, jotka ovat innostuneita Sauvon toritoiminnasta.

TOIMINNAN ALOITUS

Aloitimme toiminnan nollasta, Facebook-ryhmän keskustelun aloituksesta. Pikku hiljaa ideoita keräillen ja kokemusta kartuttaen saimme toteutettua varovaisista ajatuksista oikeita tapahtumia. Jo ensimmäisenä kesänä huomasimme, että ihmiset löysivät torille ja tapahtuma tapahtumalta käsityksemme kasvoi siitä, mistä olimme haaveilleet. Kesän 2021 iltatorit olivat menestys ja päätimme perustaa taustalle yhdistyksen, jotta hyvin alkanutta toritoimintaa voitiin alkaa kehittää.

TULE MUKAAN!

Me haluamme sinut kävijäksi torille.
Me haluamme sinut mukaan yhdistyksen jäseneksi tai hallitukseen.
Haluamme kuulla sinun mielipiteesi.
Me toivomme, että saamme sinusta apukäden kesän iltatorien rakentamiseen ja purkamiseen tai muuhun vapaaehtoistyöhön.

Me toivomme, että viihdyt torilla ja saat kokea uusia elämyksiä!

Laita viestiä joko sähköpostilla: sauvoniltatori(at)gmail.com
tai Facebook Messengerin kautta:

LIITY JÄSENEKSI:

Liityn yhdistyksen jäseneksi
Olen lukenut ja hyväksynyt yhdistyksen säännöt